woensdag, april 18, 2007

Duurtraining

Om te vermijden dat de kilo's er te snel terug zouden bijkomen ben ik vandaag toch nog maar eens gaan lopen.
Ik heb die watermassagezooltjes in mijn trainingsschoenen gelegd om eens te zien wat het resultaat zou zijn. In totaal heb ik 1 uur en 40 minuten redelijk pijnloos kunnen lopen. Na de douche blijkt dat stappen met die zooltjes pijnloos is, maar zonder die zooltjes is het nogal pijnlijk.
We zitten op de goede weg om als loper nog niet direct afgeschreven te worden, me dunkt.
Pech dus voor Jan die in zijn anonieme commentaren op het voorgaande stukje maar wat graag zou hebben dat ik niet meer met Kristel kan trainen. Wees gerust Jan : als we niet samen meer kunnen lopen zoeken we wel een andere sport... waarbij je veel calorieën verliest.

Geen opmerkingen: