zondag, december 16, 2007

Twee weken later...

Ja, het blijft moeilijker om het bloggen te onderhouden dan het lopen ... aangezien het al weer twee weken geleden is dat ik nog mijn blog bijgewerkt heb.
Het aantal kilometers per week wordt rustig opgedreven wat omgekeerd evenredig blijkt met mijn gewicht. Verleden week zondag met Carol en Ann een twintig kilometer gelopen aan een gemiddelde van 11,4 km/u. Vandaag met Carol nogmaals een toertje van een kleine 20 kilometer gelopen aan een gemiddelde van 11,8 km/u (na een eerste 5 km aan 11,3 km/u). Niet slecht bezig eigenlijk in deze winterse periode (al zeg ik het zelf).
Ondertussen is er op maandag ook bij Tom vooruitgang te bespeuren aangezien we (Tom, ik, Michel en Ann) 10 kilometer aflegden aan een gemiddelde van 10,2 km/u.

Geen opmerkingen: