zondag, februari 11, 2007

Bloggen

Na een bijzondere rustige tijd wat het bloggen betreft ben ik er vanaf nu iedere dag terug : de problemen met mijn PC zijn opgelost (hoop ik toch) en de feestmaand januari ligt ondertussen achter ons.
Gelukkig heb ik meer tijd aan het lopen besteed dan aan het bloggen. Waar ik in december en januari niet meer dan 'onderhoudend' gelopen heb ben ik vanaf begin februari terug aan het opbouwen voor een marathon (of tien).
Het marathonlijstje 2007 is gemaakt en 't ziet er goed uit.
Binnen 6 weken loop ik de marathon in Lier als training op de 50 km van Gistel (1 mei). Misschien loop ik anderhalve week vóór de 50 km van Gistel ook nog de marathon van Antwerpen maar dat bekijk ik pas later.
Nadien maak ik nog keuzes uit volgende marathons : Maasmarathon, Nacht van Vlaanderen, Guldensporenmarathon, IFF-marathon, Leiemarathon, Brussel, Schaarbeek, Etten-Leur, Kasterlee.

1 opmerking:

johan zei

dat beloofd, veel succes alvast!