zaterdag, november 18, 2006

Een rustig weekje

In 't weekend nog eens met de Beisbroek(st)ers getraind. Mijn knie hield het vol, alleen na het lopen had ik last van een stramme knie. Ondertussen is er ook een diagnose gesteld : ik sukkel met een patersknie (en dit heeft niets met Orval te maken). De slijmbeurzen zijn door de val ontstoken en alleen ijs kan soelaas brengen voor zover ik er tijdens het lopen geen last van heb natuurlijk.
Deze week is er verder van lopen niet erg veel meer in huis gekomen. Maandag oudercontact, dinsdag
varkentje inpakken voor de diepvries en woensdag getraind op AV Jabbeke. Een beetje snelheid meegetraind maar altijd zeer voorzichtig gebleven aangezien ik schrik heb om mij te kwetsen tijdens die snelheidstrainingen. Ook nog een toerke met Carol gelopen zodat we eventjes konden bijpraten. Donderdag, vrijdag en zaterdag is er van lopen alweer niks te merken geweest.
Ondertussen is het nog een kleine vijf maanden naar de Kustmarathon die mijn eerste serieuse doel van 2007 moet worden. 'k Zal er zo stilletjesaan eens een gedacht moeten van maken.
Morgen ga ik trainen in Beisbroek en 's namiddags ga ik Martin ('t moeten niet altijd vrouwen zijn) pacen in de Run for Fun-loop (10 km).

Geen opmerkingen: