zondag, december 10, 2006

Alweer een weekje verder

Morgen begin ik dus mijn zelfgeschreven programmaatje te volgen... en dit voor 8 weken. Daarna heb ik nog 10 weken over naar de kustmarathon.
Sinds woensdag ben ik al mijn programma min of meer aan het volgen om te zien of het doenbaar zal zijn. Dus woensdag interval getraind met Carol : een drietal kilometers in, dan 3 * 1000 meter in 3:45 tot 3:50 gevolgd door 2 * 500 meter in 1:50 en eindigend met 3 kilometer out.
Donderdagmiddag heb ik kunnen proeven (letterlijk dan) van één van de betere aspecten van mijn werk : etentje in 't Compromis in Olen (
http://tcompromis.bitstop.be/. 's Avonds dan 75 minuten op de band gelopen aan 9,9 km/uur.
Vrijdag is 't lopen niet gelukt : de NMBS bleek weer maar eens meer problemen te hebben dan dat ze aankonden zodat ik zowat twee en een half uur nodig had om de afstand Brussel-Brugge (97 km) af te leggen. En bij aankomst regende het pijpenstelen...
Zaterdag kuisdag.
Zondag rustig gelopen met de Beisbroek(st)ers.

Geen opmerkingen: