maandag, juli 09, 2007

Marathon 2 van 2007 is binnen

Na de Nacht van Vlaanderen was het mijn bedoeling om in de Guldensporenmarathon aan te komen ietske onder de 3.30 uur. Dus ben ik mee gestart met de pacer van 3.30 uur. Deze groep was echter zo omvangrijk dat het niet plezant meer was en zelfs gevaarlijk werd want sommigen wilden blijkbaar koste wat het kost zo dicht mogelijk bij de pacer blijven.
Aan kilometer 9 heb ik het dan ook voor bekeken gehouden en ben wat voor de groep uit gaan lopen. Aangezien de wind wat tegenzat leek het me verstandiger om bij een voorgaand groepje aan te sluiten zodat ik me wat kon wegsteken. Eén nadeel : dit groepje liep op 3.23u en ging eigenlijk net iets te snel voor mij.
Ik ben toch blijven aanpikken en tussen Zwevezele en Ruddervoorde (hét gedeelte waar ik ieder jaar opnieuw een beetje sterf - 't zal wel psychologisch zijn) heb ik dit groepje laten gaan.
Geen nood echter : het ganse groepje bleef binnen bereik en verbrokkelde langzaam. Bij de afdaling van de rampe kon ik de laatste van dit groepje dan ook achter mij laten.
Nog eventjes doorduwen in 't park en daar was de burg al weer... : 145° plaats in 03.25.12
Al met al toch een lastige marathon.
We kunnen stilletjesaan aan het verlof gaan denken.
Bedankt An en Alex voor de begeleiding en merci voor de trouwe supporters onderweg.

De Guldensporenmarathon zit er op !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super man, goed gedaan en mooie prestatie, moet ik nog maar zien te doen.

Anoniem zei

lastig??? ge zag der nochtans nog heel goed uit aan de finish!!! proficiat