zaterdag, juni 03, 2006

Blogje verwaarloosd ?

't Is al weer enige dagen geleden dat ik dit blogje nog eens bijgewerkt heb. Tijd dus om hier iets aan te doen.
Dinsdagavond dus naar 'Volver' van Almodóvar gaan zien in Lumière en 't was de moeite. Daarna iets gaan drinken in Vino Vino. En 't gebeurt niet dikwijls maar dinsdag was het toch wel van dat zeker : door het gekwetter van Kristel toch wel een half uur te laat thuis zeker...
Woensdagavond zijn we samen met Ann en Dorine (met loopschema) de loopdames (en heren) van Erik gaan bezoeken. Het was de apotheose van de start to run (in tien weken van 0 naar 5000 meter) die Erik begeleid heeft. Wij hebben enkele dames begeleid op hun eerste 5 kilometer. Het is duidelijk dat Erik vooral bij de loopdames op handen gedragen wordt want over Erik kwam er geen slecht woord over hun lippen...
Een Sophie (Sofie ?) was er op zoek naar mij aangezien Erik haar een dikke en grote loper had beloofd om haar uit de wind te zetten. 'Dik' kan ik nu nog begrijpen maar groot ... We hebben ons met plezier met deze taak belast en nu is het aan Sophie om rustig verder te trainen tot de kerstloop in Bredene waar we haar nogmaals uit de wind zullen zetten op haar eerste 10 kilometer.
Daarna blijven hangen op de receptie die door 'Bredene' werd aangeboden. 't Was er best leuk.
Vrijdagavond dan heb ik deelgenomen aan de stratenloop in Zwevezele : 10 kilometer in 00:37:58 gelopen. Dit betekent een gemiddelde van 15,803 km/uur.
Dit zou evenwel te mooi zijn om waar te zijn. Mijn Forerunner vertelde mij dat de ware afstand maar 9,430 km was zodat mijn gemiddelde snelheid op 14,9 km/uur lag. Toch ook niet slecht, al zeg ik het zelf.
Stilletjesaan kunnen we beginnen denken aan marathon 2 en 3 van het jaar. Binnen twee weken de Nacht van Vlaanderen en binnen 4 weken de Guldensporenmarathon.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Langs deze weg wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie tijd woensdagavond ik weet dat er van lopen niet veel in huis kwam maar het was voor het goede doel.
En de Leffe was toch lekker!!!!!!!

Anoniem zei

Welke Leffe ?