zaterdag, maart 17, 2007

Eernegemse Kasseiloop

Niettegenstaande er vandaag gekookt diende te worden voor vrienden die deze avond langskomen ben ik toch snel snel een koerske gaan lopen in Eernegem (2° wedstrijd van het Houtlandcriterium). Aangezien Carol verleden week als 1° veterane 1 aangekomen was in de eerste wedstrijd van dit criterium vond ik dat ik haar nu niet in de steek kon laten... Vandaar.
Deze kasseiloop (veel kasseien heb ik niet gezien) moet een wedstrijd voor insiders zijn want nergens stond er ook maar iets aangeduid waar alles doorging. Uiteindelijk is de dorpskern maar een voorschoot groot maar toch slaagden de organisatoren er nog in om start/aankomst, plaats van inschrijving en kleedkamers op drie verschillende plaatsen in te richten. En ook nu weer geen enkele aanduiding wat waar zou kunnen zijn. Zoek het maar zelf uit. Organisatorisch kan er dus heel wat verbeterd worden.
Dan de wedstrijd zelf. Mooi parkoers, veel wind. We hebben redelijk constant gelopen denk ik toch (mijn Garmin stak in de kast). De 9,2 km hebben we afgelegd in 37:02 min wat een gemiddelde betekent van 14,910 km/u (voor zover de afstand correct is).
En ja, ik denk wel dat Carol alweer als 1° veterane 1 geëindigd is. Bingo dus.
En opnieuw ben ik na de wedstrijd minder lang blijven hangen dan Carol... (ik moest natuurlijk niet wachten voor het podium).

Geen opmerkingen: