zondag, januari 11, 2009

Marathon 35

Deze week heb ik mijn programmaatje dat dient als voorbereiding op de 100 km (Nacht van Vlaanderen) feilloos afgewerkt. Alles bij elkaar ben ik deze week zo'n kleine 12 uur zoet geweest met lopen...
Gisteren met Ann nog een halve marathon gelopen. Neen, naar Watervliet zijn we niet geweest kwestie van niet nog meer tijd te verliezen met verplaatsingen e.d. We hebben ons geamuseerd met een looptochtje langs de Damse Vaart. Veel schaatsers, weinig lopers.
Vandaag heb ik dan de Louis Persoons marathon in Genk gelopen. 't Was best een leuk parcours met op sommige plaatsen nog serieuze sporen van smeltende sneeuw. Dankzij de steun van Jan (we hebben elkaar wat gesteund in de minder goede momenten zoals we ook al deden in de marathon in Spijkenisse) heb ik deze marathon beƫindigd in 3 uur 39. Niet slecht na de feestdagen...

1 opmerking:

johan zei

zeker een mooi resultaat!