zondag, januari 04, 2009

Van marathon naar ultraloop in 2009 ?

Het zat er al een tijdje aan te komen maar de kogel is door de kerk. In 2009 probeer ik de 100 km in de Nacht van Vlaanderen te lopen. Officiƫler kan het niet aangezien Torhout dit jaar zowel het Europees als het Wereldkampioenschap inricht.
De eerste voorbereidingen zijn intussen getroffen : lactaattesten laten uitvoeren bij Sportus en hieraan gekoppeld een programmaatje dat me op weg moet helpen om optimaal te trainen met het oog op de 100 km in juni 2009.
Morgen start dus mijn programma...benieuwd wat dat gaat geven.
Ondertussen op 1/1/2009 een rustige 15 km gelopen (schol Tom) met Ann en vandaag een rustige 25 km gelopen (alweer met Ann).
Zaterdagnamiddag loop ik een halve marathon in Watervliet (doel : tussen 1u50 en 2u00) en zondag loop ik de marathon in Genk (doel : 4u00).

1 opmerking:

johan zei

Succes voor volgende zondag in Genk, we lopen elkaar daar wel tegen het lijf!