maandag, mei 28, 2007

35 km

Gisterenmorgen ben ik om vijf voor acht in mijn eentje vertrokken voor een lange duurloop met de bedoeling om vanaf 09.30 uur aan te sluiten bij de Beisbroeklopers.
De eerste 5 km gelopen aan een gemiddelde van 11,2 km/u, de tweede vijf km aan 11,6 km/u om de volgende 5 km opnieuw gemiddeld 11,2 km/u te halen.
Dan een tussenspurtje van een kleine 4 km aan 12,2 km/u, kwestie van op tijd bij de Beisbroeklopers aan te komen.
In Beisbroek kwam ik echter onmiddellijk Daniël (Borra) tegen die bezig was met een lange duurloop ter voorbereiding van de nacht van Vlaanderen. Ik heb me bij Daniël aangesloten om dan later aan te sluiten bij AV Jabbeke.
De laatste 8 km waren min of meer een martelgang (de afstand zit nog niet in de benen) maar dankzij Carol (je leest het goed Jan) die me vergezelde en wachtte waar nodig werd het toch nog een beetje aangenaam...
Bref : 35 km gelopen in exact 3 uur of gemiddeld 11,67 km/u.
De Nacht van Vlaanderen zal nog een beetje te vroeg komen om goed te presteren maar het belooft in ieder geval een goede training te worden.

1 opmerking:

johan zei

Toch een mooi resultaat voor een 35er