maandag, mei 28, 2007

Pinksterweekend = loopweekend

Na mijn lange duurloop van gisteren (35 km) ben ik vanavond eerst in mijn eentje vertrokken voor een toertje Brugge. Dit betekent 9,180 km afgelegd in 45:49 min = gemiddelde van 12,1 km/u bij een gemiddelde hartslag van 142.
Daarna met Dorine en Kristel een toertje Snellegem gelopen volgens het aan Dorine opgelegde programma. 20 min inlopen, daarna drie maal een kwartiertje haar hartslag opvoeren naar maximum 155 met tussenin telkens een kwartiertje ontspannen lopen aan max. hartslag 145.
In totaal nog 18 km gelopen aan een gemiddelde snelheid van 10,3 km/u bij een gemiddelde hartslag van 133.
De beentjes voelden zeeeeeer vermoeid aan maar ik heb dan ook nog twee maanden trainingsachterstand in te halen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mijn beentjes deden ook behoorlijk pijn, maar toch minder dan vorige week. Vooral de snelheid van de vorige dag in Beisbroek speelde me parten (met dank aan Alex en Bart)