zondag, mei 20, 2007

Permekeloop

Sinds woensdagavond (Permekeloop) horen we er weer een beetje bij. Het was immers al geleden van de halve marathon van Sluis dat ik nog eens een wedstrijd gelopen had.
Woensdagavond heb ik na twee maanden inactiviteit (hielspoor) met nieuwe trainingschoenen, steunzolen en minstens 5 kg overgewicht deelgenomen aan de Permekeloop. Mijn Garmin zegt me dat ik de 12,040 km gelopen heb in 53:07 minuten wat een gemiddelde snelheid betekent van 13,6 km bij een (matige) gemiddelde hartslag van 165.
Dit betekent dat ik er een goeie 3 minuten langer over gelopen heb dan in 2006. Maar het voornaamste lijkt me terug te kunnen lopen zonder pijn.
Vrijdag ben ik gaan lopen in Jabbeke maar de ondergrond daar viel niet zo best mee om met mijn steunzolen deftig te kunnen lopen. Ik heb er dan maar de brui aan gegeven na 5 km.
Vanmorgen vroeg dan een toerke gelopen van 28,5 km aan een gemiddelde van 10,1 km/u. Nog efkens en ik kan opnieuw aan een marathon (Nacht van Vlaanderen ?) beginnen denken...

1 opmerking:

johan zei

mooi possitief nieuws hier!