zaterdag, juni 23, 2007

21° marathon zit er op !

Eerst heb ik nog eventjes nagezien sinds wanneer ik terug aan het trainen gegaan ben na een kleine twee maanden inactiviteit wegens hielspoor : 13 mei 2007. Exact 40 dagen later dus heb ik mijn 21° marathon gelopen. En wat niet onbelangrijk is : nergens pijn gevoeld (van een wonder-podoloog gesproken...).
Volgens mijn Garmin heb ik de marathon (werkelijke afstand 42,400 km) in 03:32:11 gelopen wat een gemiddelde snelheid geeft van 12km/u.

Zoals je kan zien heb ik zeer goed gedoseerd (gezien de korte voorbereidingsperiode leek me dit heel wijs) en zelfs met een kleine negatieve split gelopen.
Vanaf nu kunnen we weer volop marathons beginnen plannen (er staan er ondertussen nog acht op mijn lijstje)
Uiteraard bedank ik bij deze Carol (mijn marathonbegeleidster) voor haar steun en aangenaam gezelschap tijdens mijn 21° marathon (ze heeft dat goed gedaan). Hopelijk kreeg ze onderweg de smaak te pakken om er in september ook nog eentje te lopen.
En een dikke merci voor de supporters onderweg.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

goe bezig ... tot een volgende

johan zei

knappe tijd en dat zo snel na je blessure, hopelijk is dat mij ook het geval?