zondag, september 03, 2006

Een post-marathon weekje

Alles bij elkaar heb ik de (toch wel lastige) marathon van Brussel toch wel goed verteerd. Maandagavond eventjes bij de fitness gepasseerd voor een kwartiertje lopen en een kwartiertje fietsen. De eerste passen op de loopband waren een beetje hoekig maar de routine zat er al snel terug in. Maandagavond afgesloten met een saunaatje.
Dinsdag een toertje met Ann gelopen : 14,550 km met een gemiddelde snelheid van 10,6 km/u. Gemiddelde hartslag : 145.
Woensdag een rustige duurloop van 2 uur 30 minuten met Dorine (ja ze volgt nog steeds nauwgezet haar programmaatje).
Donderdag een toertje Snellegem met Ann (18 km).
Vrijdag heb ik zowaar een dagje niet gelopen.
Zaterdag heb ik dan deelgenomen aan Dwars door Izegem. Een wedstrijd van 30 km waarin je de eerste 22 kilometer verplicht achter pacers blijft die 12km/u lopen. Aan kilometer 22 wordt het startschot gegeven zodat je de resterende kilometers nog eens alles uit je kas dient te halen. Volgens mijn forerunner haalde ik 13,9 km gemiddeld op die laatste 8,5 km. Hiermee kan ik leven...
Zondagmorgen dan in de regen al gestart om 8.30 uur met Jan en Kristel.Vanaf 09.30 uur kon ik dan aansluiten bij de Beisbroeklopers zodat ik toch weer een kleine 30 km gelopen heb.
Daarna een goeie Leffe gepakt aangezien Johan er 50 geworden was.
Volgende week komt marathon 5 er al aan...

1 opmerking:

Anoniem zei

Marnix, proficiat met je prestatie in Brussel en veel succes nu zondag van Nieuwpoort naar Ieper. Ik kom supporteren op de markt van Nieuwpoort.