zondag, oktober 08, 2006

Einde loopseizoen 2006 ?

Ik heb er in de titel nog een vraagteken achter geplaatst maar het ziet er niet echt hoopvol uit.
Deze morgen nog een lange training ingelast maar na twee en een half uur ben ik bij het buitenkomen van Tudorbos weggegleden in een uitgedroogde plas en met mijn volle gewicht (en da's niet min) op het asfalt terechtgekomen (een slippertje dus maar dan eentje in de letterlijke zin van het woord).
Resultaat : gezwollen knie waarmee ik nog nauwelijks kan stappen, gekneusde schouder maar 't slechtste is nog wel een ferme tik die ik in mijn ribben moet gehad hebben. Ademen lukt nog maar lachen, niezen, ... is minder plezant.
Ik heb dus maar twee weken om opgelapt aan de start van de pistemarathon in Schaarbeek te verschijnen. 't Wordt nog eventjes afwachten denk ik...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je die ochtend je burgerplicht zou gedaan hebben ... fungeren als bijzitter zou je dat niet tegengekomen hebben.

Anoniem zei

Vervelend accidentje ja .. hoe is het er ondertussen mee?

Anoniem zei

Nie goe, ... Kristel is nu ook thuis de maandagavond, en heeft nu geen loopmakker meer ...
Treurnis alom, de donkere dagen komen eraan, 1 november, ...
Je zou van minder aan den drank geraken ... Dringend gevraagd nieuwe loopmakker : kristelpyck@hotmail.com