maandag, oktober 16, 2006

Na een week loop-inactiviteit

We zijn ondertussen al een week verder maar de gevolgen van mijn val spelen me nog altijd parten.
Maandag kon ik amper stappen en diende ik zelfs een dagje vrijaf te nemen aangezien de afstand metro-kantoor onoverbrugbaar was. Dinsdag kon ik al als een gebrekkige fietsen en wat rondmanken. Woensdag was mijn linkerbeen eindelijk een stuk ontzwollen. Donderdag minder pijn en 's avonds nog minder pijn na het nuttigen van een sixpack Orval in het aangename gezelschap van Marianne en Marc, Christine en Carol. Nog eventjes nagekaart over de voorbije kustmarathon.
Sinds vrijdagmorgen gaat het langzaam de goeie weg op : linkerbeen van knie tot enkel geelblauw uitslaand, een knots op mijn knie, schouder ok, de pijn in de ribben wordt nu echter pas goed voelbaar.
Vandaag kon ik het dan toch niet meer laten. Ik ben naar de fitness geweest : 15 minuten fietsen en 10 minuten op de loopband aan 8 km/u. 't Viel uiteindelijk nog mee. Als we dat lopen iedere dag kunnen verdubbelen zitten we tegen 't einde van de week terug aan twee uur...
De pistemarathon in Schaarbeek zal ik zaterdag maar aan mij laten voorbijgaan aangezien de helft van de 42 kilometer bochten naar links zijn die mijn linkerknie extra zullen belasten. 't Zal voor volgend jaar zijn.
En dan nog de marathon in Etten-Leur die ik met Dorine zou lopen : nog een weekje wachten vooraleer ik een beslissing neem om al of niet deel te nemen.
Ondertussen dien ik ook te melden dat het lopen met Carol mij in die mate bevallen is dat ik mij als vrije sporter aangesloten heb bij AV Jabbeke.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En die andere loopdames ? (Ann D. & Kristel) Uit het oog uit het hart ?

Anoniem zei

Zolang Carol maar niet bevalt is alles OK.

Anoniem zei

Het is aan die andere loopdames om terug in het oog te springen hé. Want uit het hart zijn ze zeker niet!

Anoniem zei

Ook al gemerkt ? : ORVAL - CAROL beiden 5 letters, slechts één letter verschil ?