woensdag, oktober 18, 2006

Pijnlijk

Vandaag een rustdagje ingebouwd.
Gisteren nog eens naar de fitness geweest : twintig minuutjes gefietst, gevolgd door 20 minuten loopband aan 10 km/u.
Mijn knie is precies nog niet helemaal in orde maar er is beterschap merkbaar. De ribben daarentegen doen pijn bij het neerkomen... maar ook dat zal wel weer een keer overgaan zeker.
Ondertussen kan ik mijn deeltje toevoegen aan de polemiek over de loopmadammen (zie comments voorgaande dagen) : ik ben ze niet vergeten. Zodra mijn lichamelijke toestand zich genormaliseerd heeft kan ik Jan gerust stellen : Kristel zal op maandagavond terug met mij kunnen gaan lopen (Gistelsesteenweg ?) zodat Jan zich niet langer hoeft te bezatten ...
Wat Dorine betreft : eerst haar marathon afwachten en dan zullen we wel zien wat ze nog wil bereiken in het lopen.
Ann blijk ik kwijtgespeeld te zijn in de aanloop naar de kustmarathon, een gewaarschuwd man was er natuurlijk twee waard.
En trainen met Carol bleek een aangename ervaring die wat mij betreft kan verdergezet worden.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een ouwe bok lust hier ook een groen blaadje

Anoniem zei

Zo te zien heeft de emotionele oproep van Jan D van enkele dagen geleden zijn effect gehad: Kristel heeft nieuwe loopmakker(s)! Ik heb het gisteren met eigen ogen gezien: het leek wel de rode brigade!

Anoniem zei

Dat je Ann D. bent kwijtgespeeld zou je beter vieren met een paar Orvallekens (ipv te treuren), ik kan er van meepraten (0496/40.68.20)

Anoniem zei

Mannekes, mannekes we gaan niet te grof worden hé. De sterkte van de Beibroeklopers is immers dat we één groep vrienden zijn!

Anoniem zei

Wie was die Marianne ook al weer ? Maanden geleden dat we ze gezien hebben ?!

Anoniem zei

de essentie van deze blog gaat toch over MARATHON LOPEN, of heb ik het mis? van een loper in hart en nieren,als 't over lopen gaat!

Anoniem zei

Misschien is die Marianne wel in alle stilte een marathon aan het voorbereiden?????

Anoniem zei

Ik kan anonymous hierboven geruststellen: ik bereid me NIET voor op een marathon. Ik geniet nog te veel na van het succes van mijn vriendin (waarvan ik de naam haast niet durf te vermelden maar't gelijkt op Orval) De Beisbroeklopers kan ik ook geruststellen: vanaf 19/11 ben ik weer present in het bos! Tot zo lang blijf ik strandloper in Westende....