woensdag, maart 08, 2006

Eb en vloed

Na zowat een ganse dag met regen is de avond dan toch droog gebleven. Een goede 18 kilometer gelopen, Brugge-Jabbeke-Brugge, in 1 uur en 45 minuten. Dit was een ideaal tempo na de zware training van gisteren.
Dorine was ook van de partij terwijl er van Kristel geen spoor te bekennen viel. Toen we voorbij het huis van Jan en Kristel passeerden brandde er licht in de keuken maar alle gordijntjes waren dicht. Onze verbeelding (vooral die van Dorine) sloeg op hol en we beeldden ons van alles in wat niet voor publicatie vatbaar is...
Onderweg met Dorine nog gefilosofeerd over de invloed van eb en vloed op het weer en over de duur van de twee getijdencycli van eb en vloed. We kwamen er echter niet uit. Meer info vind je onder andere op http://www.varen.be/vaargids/Vaargids_Getijden.htm.
Nogal wat Beisbroek(st)ers waren verbaasd dat ik zondag niet deelgenomen heb aan Oostende-Brugge. Om alle misverstanden uit de wereld te helpen : dit jaar ben ik niet van plan om naast 8 marathons nog veel andere wedstrijden te lopen. Verleden jaar heb ik mij door het lopen van vele wedstrijden vroeg in 't seizoen al gekwetst zodat ik bij de marathon van Rotterdam gekwetst aan de kant stond (inschrijvingsgeld verloren). Bovendien vind ik € 10 voor een wedstrijdje als Oostende-Brugge toch wel veel geld...

Geen opmerkingen: