zondag, maart 19, 2006

Zwinstedenloop

Vandaag heb ik dus deelgenomen aan de halve marathon in Sluis. Behoorlijk wat wind : 8 km rugwind en de rest tegenwind. En een ander loopparkoers.
't Is er niet echt op verbeterd. Aan kilometer 15 ben je nu terug in Sluis en dan begint een snertparkoers : grint, bochten, vals plat,... Er zijn leuker dingen. Op die manier stelt de organisatie zich wel veilig voor wat het uitbetalen van een premie voor de verbetering van het parkoersrecord betreft...
De kleedkamers zijn nu gevestigd in de sporthal maar het is duidelijk dat ze daar het warme water nog niet hebben uitgevonden alhoewel je voor € 10 toch wel een warme douche zou kunnen verwachten.
Speciaal nog gebleven tot na de tombolatrekking van de twee fietsen (Godfried indachtig) maar gelukkig met de auto kunnen terugkeren naar Brugge.
Maar allé, genoeg geklaagd, het doel is bereikt : 1 uur 29 min en 49 seconden (officieel betekent dit net onder de 1 uur 30).
En voor de Beisbroek(st)ers die een bestelling geplaatst hebben : ja, ik heb hun sex-attributen mee.

1 opmerking:

Anoniem zei

Inderdaad .. 't was koud onder die douches ... zeg, alvast bedankt voor je uitnodiging ... ik zal er zeker es op ingaan, maar 't zal wel na Rotterdam moeten zijn, want vanaf vandaag bouw ik dus af he ... geen lange duurlopen meer voor mij ... maar je mag erop rekenen ... eind april of zo, geef ik je een seintje en kom ik es met jullie lopen! Trouwens, doe de groeten aan Dorine en zeg dat ze me laat weten als ze hier ergens in de streek nog es aan een wedstrijd deelneemt