zondag, maart 05, 2006

Oostende-Brugge

Twee dagen geen tijd gevonden om te lopen (ik weet het, er is geen enkel geldig excuus) maar vanmorgen dan toch een uurtje in alle vroegte (ook dit is relatief)gelopen. Eventjes de laatste 3.195 meter meegepikt van het parkoers van Oostende-Brugge en natuurlijk eens gas gegeven.
Resultaat : gemiddelde van 15,7 km/u.
't Was koud maar er was een behoorlijke rugwind.
Nadien de Beisbroek(st)ers aangemoedigd tijdens hun wedstrijd 'Oostende-Brugge'. 't Was alvast een stuk kouder (ijzige wind !) voor de toeschouwers dan voor de lopers (allé als toeschouwer dacht ik dit toch)...
Daarna de gebruikelijke receptie van de Beisbroeklopers (ter gelegenheid van de verjaardag van enkele Beisbroek(st)ers) met mijn aanwezigheid vereerd. De soep was alweer heerlijk (al heb ik ze zelf gemaakt), de desserts waren uitstekend en die Leffe ... hoe krijgen ze het vocht toch in zo'n flesje ...
Ja, binnen 10 weken zit mijn eerste marathon van dit jaar er alweer op...
Aftellen dus.

Geen opmerkingen: